Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Picit ideg

2008.10.21. 15:00 stukker

  Biztos rátett a napomra, hogy éjjel 2kor megébredtem valamiért és utána jó 2 és fél órát forgolódtam csak. Elsétáltam franciára, majd után gondoltam egyet és irány a diákigazolványmatricáért. Délre értem oda és kettőre értem haza. Jó 2 órát vártam, mint kiderült az én balfaszságom miatt. Miután rám került a sor, odabattyogtam a pulthoz és az ott ülő kisasszony rámvigyorgott, és közölte, hogy az érvényesítés 1es gomb és tíz perc. Nos én 2es gomb és 2 óra. Örültem mikor ezt elmondta nekem. Mondjuk ő jobbat nevetett. Utálom az ilyen rohadt szar ügyintézést, mindig elcseszek valamit vagy mindig rosszul hajtom végre a papírmunkát. Mindenesetre mindig holt ideg leszek tőle. Lényeg a lényeg, hogy irány a Blaha, ahol majd egy jót vásárolok, zsemlét és parízert terveztem. Sikerült is csak éppen a sajtos párizsimet nem csomagoltam bele a táskámba, amit itthon vettem észre. Vagy a másik lehetőség, hogy a villamoson kizsebelték a parízert a táskámból. Nos mindegy, megpróbálom túltenni magamat ezeken a hétköznapi butaságokon.

Másrészt. Segítség! Vasárnap reggel 6kor indulok Krakkóba. Esetleg valaki nem tudna felkocsikázni. Nagyon megköszönném és persze kifizetném. A másik lehetőség, hogy szombat este Pesten alszok, csak nincs fent senki. Esetleg valakinek kedv? Ezeöté eladom a testem egy éjszakára.

Harmadrészt. Ma találkozom Vikivel este, rég dumálgattam vele, kicsit várom is már.

Negyedrészt. Vali megakar ölni. Ez már biztos. Megint bulit szervez szerda estére. Na de én nem megyek. Majd pénteken VK buli.

Ötödrészt. Csets Ganxták!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr56724739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása