Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

TGWH58

2008.10.26. 01:35 stukker

  Hát, gondoltam írok még egy kicsit, hamár szerdáig nem leszek itthon. Elég mozgalmas lett ez a nap pedig féltem, hogy unatkozni és fetrengeni fogok hulla másnaposan egyedül egy sötét szobában. Ez egészen délután 5óráig volt így miután Ákos eljött értem, hogy Árpinál maradt hiányzó kabátomat elhozhassam. Ákosnak ezer köszönet, hogy ennyire segítőkész volt megint. Gertit is felvettük, aztán Árpi. Árpi mesélt egy történetet, mennyire gáz voltam de ezt inkább nem írnám le, szégyellem is magam. Remélem embereket nem sikerült megbántanom, tényleg semmi kép a buliról. Ha igen ezer bocsesz. Ákossal elugrottunk cigit vásárolni a Dömébe, ahol egyszer csak csörgött a telefonom, hogy nincs e kedvem pókerezni. Mondtam, hogy semmi kápém nincs, fizessenek be, illetve vigyenek el. Feltételeimet teljesítették.:) Hulla másnaposan egy pulcsi atléta szettben lementem, ahogy voltam. Már elkezdődött a verseny, csapatverseny volt. Annyira jó kedvem volt, hogy újra játszhattok, végigpoénkodtuk a halacskákkal a játékot. Miután két csapattársam kiesett, mi már nem is igen nyerhettünk, egész nap egyetlen lapom se volt, olyan játékkal tartottam magam, hogy hülyére blöfföltem őket fél óránként. Preflop emelés 7,4el. Flop: K,7,2. Emelek gyerek adja. Turn: A. Potot hívok, gyerek holt ideg milyen mákos vagyok tutira bejött az ászom. Hosszas fejtörés után behajítja a K,Qáját a srác. Bemutatom a 7,4 es. Teljes röhögés, gyerek kiment rágyújtani. Hal. 4.kként kiestem egy A,K val, bár tétje már nekem nem volt. Beneveztek még egy versenyre egy sit and gora. 5000Ft. 5ből sikerült a 3. poziciót megszerezni.:)Magyarán elcsesztem, de inkább a jókedv volt ami baromira tetszett. Bár a játékom nem volt, csak arra mentem h megnyerjem, és amikor chipleader voltam, akkor egy párral,sor és flushhúzóra turnen all intt mentem és a 2. helyezett gyerek két párral callolt nem jött semmi nekem és meggyengültem. Azt hiszem párszor még elmegyek ebbe a kaszinó, látok benne pénzt, hétvégente jó lenne heti egyszer, mégis csak gyakorol az ember a decemberi főjátékra. Addig még pár könyvet is el kellene olvasnom, mert azzal leálltam az utóbbi időben és jó lenne többet gondolkodni a leosztásokon. Illetve a játékosok testbeszédét jobban kiismerni, bár talán az megy a legjobban. A legszebb az egészben, hogy nekem mindig remeg a kezem és mindig benyalják, azt hiszik blöffölök. Ennyi pókerezés elég is volt. A póker után hazavittek, összepakoltam és felhozott a Takács Pityu, akinek szintén nagyon köszönöm. Végülis kinyalják a seggem, ha belegondolok és vmilyen szinten nem esik rosszul.:) Mármint hogy ennyire rendesek velem. Most pedig Sigur Rost hallgatok és készülödök Krakkóba. Szendvicseket kell gyártanom, borotválkoznom kell és megfürödnöm. És nem szabad elfelejtenem, hogy vissza kell állítanom az órámat, nehogy egy órával hamarabb ott legyek. Ja meg kellen picit sunynom is még. Azért kicsit élvezem, hogy megint történik valami. Eltudnám képzelni magam pókerjátékosnak aki utazik versenyről versenyre. Tök jó lenne. Nem alszom és már álmodom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr67732034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása