Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Barátok közt

2008.12.10. 15:15 stukker

  Tegnapi napom nagyon kellemesen telt. Reggel írtam franciából, ami sajnos nem sikerült túl jól, egész éjszaka tanultam rá, de reggel mintha mindent elfelejtettem volna, nagyon sok dolog nem jutott eszembe, még egyszer át kellett volna néznem csak sajnos nem volt rá időm. Utána viszont mentem egyből az Aréna plázába sietve, ahol Peti és Kata tartózkodott. Megittunk egy kávét közösen majd dumáltunk elég sokat. Utána bementünk a könyvesboltba, és nem bírtam ellenállni a kísértésnek, hogy ne vegyek könyveket. Megvettem Gus Hansen pókereskönyvét, ami nagyon tetszik, talán tudom majd kamatoztatni a versenyek végjátékán, ami nekem egy kicsit gyengébben szokott menni. Mindenesetre éjjel már majdnem végig is olvastam. A másik egy Coelho könyv, az Alkimista, amit még nem olvastam el és mégis csak az egyik alapkönyve, meg már régóta elakartam olvasni. Könyvesbolt után kajoltunk egyet hárman, majd mentünk a plázából. Peti elvitte a Katát meglepetésként egy kiállításra én pedig bevásároltam. Kellemes kis délután volt, olyan kis karácsony előtti hangulattal.Közben felhívtam a Zolit is, hogy este jöjjön át pókerezni. 7 óra körül meg is érkezett így Andrissal hárman jól elvoltunk. Tulajdonképpen olyan mint a gyerekkori társas. Nevetgélünk egymáson és a lapokon. Végeredményben én jöttem ki a legjobban szerencsére, mindenki nyert egyet először, aztán az utolsó partit nekem sikerült megnyernem így helyreállt az önbizalmam.:) Persze legboldogabb az első győzelmem után voltam, mert akkor végre sikerült nyernem az Andris ellen.:)Hétfőn ugyanis felhoztam a zsetonkészletet Pestre, ami nem egy könnyű dolog majd itthon játszottam az Andrissal háromszor és egyszer sem sikerült nyernem ellene.:) Mindjárt legombolt rólam 2500Ft-ot.:) De aztán tegnap végre megtört a jég, amire majdnem olyan büszke vagyok mint a szombati teljesítményemre.:) Mindenesetre nagyon jól éreztem magam tegnap a barátok között. Szösző is küldött egy levelet így végre róla is tudok pár információt. Kitartás neki is, mert nagyon honvágya van. Robiról is tudom mikor érkezik haza így látom előre azt a pénteket is.:) Szóval nem is kell több ezeknél, és máris jobban érzi az ember a karácsonyi hangulatot ha barátok között mozog többet. Nem is kell több karácsonyra, nekem megvan igazából mindenem amire szükségem van, hülyeségekre meg minek kölcsön az ember. Így csak azt kívánhatom hogy a barátaimnak is legyen meg mindene, aztán meg mosolyogjunk sokat, minél többet együtt.:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr8815136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőke 2008.12.10. 16:26:22

ha már a mosolygásnál tartunk,akinek kedve,ideje,pénze van,jöjjön síelni!!!!
www.studentparty.hu/utazas/student-partysitabor

Zozibácsi 2008.12.10. 21:30:03

már csak a hülye irish hiányzik:)

Anikó 2008.12.11. 12:51:58

Lehet Andrisnak kellett volna mennie BPO-ra, nem??? :)

Ha már Barátok közt; akkor Én meg köszi az éjjeli beszélgetést! :) :)
süti beállítások módosítása