Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Keddes

2009.01.27. 10:01 stukker

  Hihetetlen vagyok mostanában. Kezdek megismerkedni a reggel fogalmával, ami nagyon furcsa számomra. A rendszertelen alvásaim azt eredményezik, hogy akár reggel 6kor felkelek. Mondjuk tegnap a vizsga után úgy döntöttem lesunyok délután 5kor, hogy aztán majd 2 óra alvás, fekvés következtében 7 órakor már teljes lendülettel nekivágjak az új vizsga anyagának megismerésével. Na most ez egy kicsit eltolódott és éjfél előtt pár perccel kászálódtam elő a takaró alól. 2 órát azért tudtam olvasni, tanulni nem, mert Coelho életrajza jobban lekötött most éjszaka. Mostanában annyira tele vagyok élettel, mintha másodvirágzásom, harmad vagy ki tudja hányadik, de élem. Rég éreztem ennyire jól magam a bőrömbe mint mostanság és tele vagyok tervekkel meg célokkal. Még a vizsgákat se untam meg, inkább megszoktam hogy van napi rendszeres kötelességem, amiből aztán számot kell adnom. A hétvégemet is leírnám mert nagyon jó volt egy két zűrzavart eltekintve de lusta vagyok a közeli múlttal foglalkozni, pedig a csütörtök is annyira jó volt. Levi már nem volt itthon fél éve és nem változott semmit, mármint a kapcsolat, ugyanannyire természetes volt megint, hogy összeültünk, röhögtünk egymáson és elmentünk inni, meg röhögni, meg breakelni, meg kajálni, azaz disznólkodni.:) Pénteken meg megint remekül sikerült, más emberekkel, más barátokkal. Petit kicsit sajnáltam, aki megkapta a Nap Elesettje címet, de szerencsére Kanál és Gina gondját viselte, pedig Kanál se volt már a helyzet magaslatán.:) A második helyezett Morris, aki a csajozását egy padról hajtotta végre, ahol végső nyughelyet talált magának az nap este. Mestiről, Karcsiról nem szereztem éjszaka információkat, más világban mozogtunk.:) Én szombatra nem csak elfáradtam, de tanulnom is kellett, így nem vettem fel a telefont, nehogy megkísértsenek az én kígyóim hívásai.:) 

  Szerdán újabb buli, többünknek évzáró, többeknek szülinap utólag és remélem Levi is hazaér a síelésből, majd Morris is csatlakozik. Tervem az hogy csajoknál iszunk Thökölyn és onnan tovább elmerészkedünk valamilyen bűnbarlangba. Pénteken pedig Tatán lesz Eötvös Napi Tatu, Avion koncert, majd utána a kávé összenemzeti buli. Így várom jelentkezéseteket a rendezvényekre. Robinak, Szöszőnek és Popejnek pedig kitartást és olvasgatást.:)

Hallgassátok Bono mestert, bundesligasérós korszakából:

https://www.youtube.com/watch?v=sHnXOSxka1Q

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr39905599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robika. 2009.01.27. 15:04:14

Nagypének küldeném a következö szamot, meg mindenki masnak is de.youtube.com/watch?v=XMKGMWmFLJM
köszi a biztatast ;)
üdv

m0rrI$ 2009.01.27. 16:50:17

:D:D:D:D:D
Stukker! hnap hivlak ,hogy mit mikor hogyan.

Nagypé! nyugi. a legjobbakkal is megesik.:D:D:D

Sziszo 2009.01.27. 18:03:28

Mi van Morris, megszólalt a gödörből a lyuk?? :D
Stuki, pénteken találkozunk ;)

Robika. 2009.01.27. 19:49:40

nem a legjobbakkal hanem a legNAGYobbakkal is megesik. Amugy szombaton beszeltem anyuval es hat nem kicsit volt kiakadva, azt mondta van egy alkoholista fia, mire en felvilagositottam hogy 2 van neki :)

Gina. 2009.01.27. 21:18:08

@Robika.: Minden tiszteletem édesanyátoké. Kemény kiképzést kap.
süti beállítások módosítása