Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Kupagyőztesek

2009.07.06. 12:25 stukker

  Nos a hétvége számomra laza volt az ivás szempontjából, amit annyira nem bánok. Pénteken nem éreztem a ritmust, amit amúgy sem szoktam, de most nem volt kedvem hepjkodni, inkább a szombati nap pörgetett. Szerencsére az nagyon jól sikerült, legalábbis szerintem. Külön köszönet Kanálnak, akinek lassan egy tank benzinnel tartozunk már, annyit cipelt, rumlizott velünk. Andrisnak szintén, aki a fuvar mellett elhozta fél konyhájukat is a szomódi arénába. A Tito a kaja elkészítését, a csajoknak meg a kaja előkészítését. A szomódiaknak az öltözőt és a fürdés lehetőségét köszönjük. A többieknek meg hogy eljöttek.:) Innét látszik is, hogy én csak a szellemi kitervelője voltam e programnak és nem a szervezője.:) Mindenesetre én rohadt jól éreztem magam pedig be se toltam, viszont a 3 felvonásos focitól annyira elfáradtam, hogy a szörfbe mindjárt lezúdítottam egy epres capyt, majd utána küldtem húzóra egy szénsavas ásványvizet és hazamentem, mert nem tudtam megmozdítani egyetlen végtagomat sem. Mai napig izomlázam van, de megérte, hiszen a tataiak nagyon elverték szegény szomódiakat. 20-18. Önmagáért beszél az eredmény.:)Remélem kiheverik, mert majd ha lesz szabad hétvége, akkor rendezhetünk egy visszavágót, addig is gyakoroljatok.:) Vasárnap beutaztam Nyugat-Magyarországot és Ausztria egy részét , Szigetközön keresztül majd megkerültük a Fertő-tavat, sajnos fürödni nem tudtunk, mert a viharok ott is közbeszóltak. Kőszegnél vissza az országba, aztán Szombathely, Sárvár, Győr és irány haza. Tartalmas kis hétvége volt. Pénteken sütés, Szombaton Maglóca, aztán EFOTT.

Szerencsére Peti ugyanarra gondolt, amire én, hogy menjünk le Bajára hétfőn, így mi hamarabb megkezdjük az Efott-ot. Vasárnap kellene pakolnunk, és ha letudunk vinni még sátrakat akkor azokat is felállítanánk hétfőn. Illetve Kokóval beszéltük h a tescoban kellene venni egy nagy közös bázissátort, ami kb 6000ft, fejenként kb 200-300ft lenne és akkor mint tavaly, lenne egy fasza közpönti sátrunk ahol lehet hesszelni. Várom a jelzéseket.

Addig is jó pihit mindenkinek.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr841229575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m0rrI$ 2009.07.06. 18:38:56

a bázissátor az kurva nagy ötlet volna.
ha hétfön mentek akkor meg a tata-szomód kisfalut kéne kialakitani...vagy legalábbis a helyét, ahova le lehetne telepedni.
lacikával,mestivel,zsófival kedden délelött indulunk innen.

Gina. 2009.07.06. 21:03:54

állítólag nekünk vmi bonyolult sátrunk lesz, de remélem, megoldjátok, mert beültetném hozzátok a kocsiba:) az igényeimet majd még mondom. bázissátor mellett még egy voks!

Robika. 2009.07.06. 23:09:44

jaja bazissátor!! küldöm a penzt ;) pia is jar mellé?????!?! üdv

Sziszo 2009.07.06. 23:36:20

A Menyus akar hozni valami pavilont. Nem tudom pontosan mekkora, de állítólag nagy. És akkor egyből meg is van oldva a "bázis sátor" de ezt inkább tőle kéne megkérdezni h az pontosan mekkora is...? Így mindenkinek maradna pluszban egy sörre pénze ;) :D

Gina. 2009.07.07. 09:59:19

jahh, meg a maglócai mókára való utunk is kérdés. ki jön kocsival? ha van valahol 2 üres hely, beszállnánk a Péterrel, ha nincs, akkor hozzánk szálljon be még 3! :)

m0rrI$ 2009.07.07. 17:20:02

maglócai mókához kapcsolódva...sztem pénteken Árpinál ezt meg tudjuk beszélni nem?...Tomi mintha 10 embert számolt volna. vagyis két kocsi mindenképpen kellene.
ja...jelentkeznék én is egy szabad helyre.:D

maglóca szépe:) 2009.07.08. 22:14:36

kis husaim,szoljatok nekem,Katica elhoz meg negy embert ha kell.vezet ,mint egy orult,de elhoz barkit.szal ruf mich an ha kell.varok mindenkit:)

kanaal 2009.07.09. 18:24:41

nálam van egy pólód, sztem nálad meg van még egy napszemüvegem :)

picasaweb.google.com/suncsoport/Godollo#5324123618631054162

a jelek szerint Gödöllő óta :) mert rajtam az az Árpié ( remélem visszakapta )

Sziszo 2009.07.09. 18:53:54

Ha már itt tartunk, jut eszembe; nálad van egy pólóm. :D

picasaweb.google.com/sziszo29/BpRocktogonT18Lemezbemutato#5253964838301475346

a jelek szerint Tatu lemezbemutató óta :D

stukker 2009.07.09. 19:41:22

Ohhh vazzz.Gyerekek szóljatok ilyenkor nyugodtan, baszogassatok mert elfelejtem. Tényleg nem hordom őket, szóval ha nem felejtem el, holnap visszem mindegyiket. Ha valakinek még van vmije, szóljon:)
Kisfaszom vkinek?:)Majd efotton.:D

Panki 2009.07.10. 14:07:37

Nálam még mindig van egy pulcsid.Elvigyem neked csajozni efottra?

Robika. 2009.07.10. 17:20:34

Valaki megy szerdán Pesten keresztül EFOTT-ra??? vagy esetleg ismer valakit?????

Nagypé 2009.07.12. 20:36:33

Hejj evribádi!
Ujra itthon!
A bazis sztem alap.Nem is kerdes!
Holnap elkezdjuk epiteni a "civil-falut", utalgos reklamaciot nem fogadunk el! :)
Megelepetes szomszedunk ezuttal (is) H.Kovacs lesz!
Felismerheto OTTTHONALUDJATOOOOK uvolteserol, es csajozasi technikajarol: " Te is egyedul, mi is öten!"
Aki meg nem dontott az EFOTTal kapcsolatban annak egy kis kedvcsinalo: www.youtube.com/watch?v=cI9ashQ-IeU&feature=related
Ott talalkozunk!

Gina. 2009.07.13. 10:55:58

Itt is üzenek Emőkenek, hogy
1. LÁV,
2. picasaweb.google.com/suncsoport2

Lassan megy, de fent lesz az összes.
süti beállítások módosítása