Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Beszámoló

2009.11.27. 15:40 stukker

  Próbálok valamit írni,beszámolni de elég másnapos vagyok, picit beteg és más gépén is pötyögök így nem igazán fog az agyam de megerőltetem magam.

Szóval kedden érkeztünk fel Pestre, amikor is elfoglaltuk a szállást, bevásároltunk majd vacsiztunk egyet és irány a royal kaszinó. Itt beneveztünk a Bpo szat-ra, bár nekem nem volt szükséges, de mivel készpénzes játék nem folyt még így unaloműző  gyanánt beültem wpzni.:) Korai kiesésem meghozta a 100/200as no limit készpénzes asztalt, ami sajnos gyorsan be is fuccsolt, miután a verebek nem bírták tempót, de szerencsére nyílt egy komolyabb asztal azonnal ahol reggel 6ig sikerült pénzt keresni, míg többieknek sikerült bekerülniük a bpo-ra. Így a sikereken felbúzdulva a beteg társaim azonnal a Monte Carlo kaszinóba invesztáltak,ahol a jackpotra utazott a csapat de csak a hölgyek melleinek bambulása maradt,akik lelkesen hozták nekünk fogyasztani valót nem túl vastag ruházatban. Reggel fél 8ra már otthon is voltunk, majd délbe felkeltem és már mehettem is a versenyre,amiért végülis feljöttem. A nem sok alvás ellenére elég koncentráltnak éreztem magam, de elég rossz érzések voltak bennem a továbbjutást illetően. Végülis sikerült az első cél, 12óra játék után hajnal 2kor elég fáradtan de továbbmentem a szombati napra, ahol is már a pénzért fog zajlani az esemény. Borzasztó lapjárásom volt, 12 óra során a legjobb lapom egy a,q és egy j,j volt, amit nem neveznék lapfosásnak, főleg hogy j,j egy 30ezres kasszát sikerült bukni preflop k,q ellen. A verseny elején élveztem még a játékot, de miután egy nagy blöfföm kiderült sajnos elég rossz lett az imidzsem az asztalnál, így 3 órán keresztül pillantottam 7,2 esek különböző változatait, ami elég frusztráló volt, így elég sokat jártam bagarettázni. A,9 el hátulról all in mentem amit egy srác hero callolt q,qal de a flopon már lemákoltam amit el se akartam hinni. Ez újra meghozta a kedvem és ezzel már majdnem átlagon is voltam.  Innen sikerült 45ezres kupacot létrehoznom szarral fossal, de sajnos az imént említett bubi pár nem tartott ki, így lettem átlag felénél, ami sajnos a halálzónához elég, de remélem tudok nyerni majd korán egy duplát és mehetne a móka. Köszönöm a drukkot mindenkinek, jól esik smseket olvasgatni, főleg mikor az ember 3 óráig lapot dobál és az agyát másra kell fókuszálni a póker helyett. Köszcsi mindenkinek a bíztatást! Tegnap betosztam, így elég topa vagyok, meg kikészít ez a laptop. szóval holnap drukk és remélem vasárnap is, mert akkor már döntő asztalon lennék.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr91556603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása