Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Kis beszámoló

2010.03.08. 18:30 stukker

  Vége lett a hétnek és különösebb eredmény nélkül zárult, ennek ellenére egyáltalán nem bántam meg, sőt nagyon is élveztem. A hetem anyagi szempontból teljesen egállal fejeződött be, a nem kevés buli mellett is, így tehát élményekben és tapasztalatban gazdag hetet sikerült zárnom. Csütörtökön érkeztem Pestre, laza vacsora mellett megbeszéltük Tomival a hetet, illetve a teendőket, aztán irány a tatai banda pesti fele, illetve Nagy Pé és Júlcsáék. A terv a Tetthely lett, már elég ismerősnek számít a hely, sose lehet megúszni kevés itallal, hát itt alapoztunk Rékávál, Zsófival, Petivel, Júlcsiékkal majd később társult még hozzánk Zoli is, aztán a bulinál Ákos is, majd a legvégén Timcsi akitől ezúton is elnézést kell kérnem.:) Maga a buli szerintem jó volt, az ital mennyisége sajnos kicsit sok lett, de hát azt hiszem ez amolyan várt de titkolt hatás, ami bekövetkezik egy ilyen este után. Másnap bementem suliba papírügyet intézni, éreztem hogy nem vagyok túl jól, majd a verseny előtti ebédet elfogyasztva, éreztem csak igazán hogy mennyire bizonytalan a gyomrom, de szerencsére helyrerázódtam, mihelyt a helyemen ültem. A verseny a Sofitel Hotelben volt, ami Pest egyik legelegánsabb hotele lehet, de biztos hogy nem a legolcsóbb, mivel a kiszáradt belem ásványvíz után kóstált, amit csekély 900Huf-ért hozzámvágtak.:) A verseny hangulata az ami nagyon tetszett, tele külföldivel, időssel, fiatallal, hippivel, üzletemberrel, szóval van egy liberális feelingje, mindenki elindulhat, bárki odaérhet, tök mindegy ki vagy és honnan jöttél. A másnaposságom rovására írom de az angolom soha nem látott fejlődésnek indult a holland, norvég, svéd, bolgár versenyzők között.:) Mindenki közvetlen, mindenki toleráns, de nyilván sokan csak a játékra figyelnek és nem beszélnek de a szünetben már ugyanúgy leállnak bárkivel megbeszélni az élet nagy dolgait különböző országok szemszögéből is. Sokszor én is befordulok játék közben, hogy tudjak koncentrálni, mert borzasztó fárasztó tud lenni pár óra után a folyamtos koncentráció és beszélgetés is egyben, a verseny végén meg már az is megerőltető hogy vakon berakjam a vakom.:) Leosztásokkal nem untatnék senkit, sajnos az átlagos lapjárásnál rosszabb lapjárásom volt, mákolni nem tudtam a vége felé amikor kellett volna így kiestem a nap végén, majd sajnos követett Tomi is a nap vége előtt 20perccel, mikor én már nagyban söröztem és beszélgettem fűvel-fával. A versenypóker ilyen sajnos, a legjobbak is körülbelül 10%ban érnek pénzbe, szóval türelmes vagyok, elég ha egyszer összejön, addig is gürizek majd tovább, bár most kicsit meguntam a pókert, így biztos kevesebbet játszom a héten, de aztán Írországban újra megmérettetem magam talán egy ksiebb versenyen. Pénteki kaszinóbulit és a szombati tatai estét már nincs erőm leírni, sajnos borzasztó pocsékul alszom a házfelújítás miatt, amit követ majd egy lakásfelújítás csütörtöktől, szóval lehet el kellene menekülnöm valahová hétvégén.:) A napközbeni folyamatos fúrások pedig annyira idegesítettek hogy nem is igen tudtam olvasni a mai napot leszámítva, de egyszer csak vége lesz már lassan. Aki pedig Tatán van és olvasta e sorokat, holnap jöjjön kvba este egy laza sörözésre, Szösző hazaért és ezt beszéltük meg, hogy ott találkozunk este 7től. Szóval gyertek, lesz meccsnézés is szerintem kvba. Szép hetet! és: Boldog Nőnapot!:)   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr181821828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása