Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Csak úgy

2008.06.05. 21:56 stukker

   Napjaim teljes katarzisban telnek. Kedden voltam lubickolni Karcsival illetve később Pankával, aki több vizet ivott, mint egy viziló. Tegnap levizsgáztam Európa összehasonlító tröténete a 19.században című kurzusból, majd fossá áztam, ráadásul egy kocsi teljesen beterített a Múzeum körúton. Vizsga után pókereztem, majd aludtam pár órácskát, ami kimaradt az éjszakából. Délután elmentünk futni, Mestivel, Zolival, majd tárgyaltunk az esetleg közös fedél alatti szállásról, egyfajta mini kollégium lehetőségéről. Este hazajöttem Tatára a koszfészekből, nem volt sok kedvem a blahai emberekhez. Mire hazaértem szinte ragadtam a kosztól, de tényleg, teljesen hihetetlen, hogy mit rejthet e pöcegödör levegője. A vonaton beszélgettem egy nagy szimpatikus idős házaspárral, akik elmesélték amerikai életük legszebb pillanatait. Én meg kacaráztam és viccelődtem rajtuk, nagyon aranyosak voltak. Éjszaka 4 óráig újabb póker következett. Történt olyan, amit még én sem láttam pályafutásom során. Ezt leírom. 1,5/3 EU, nl, texas holdem.  Nagyvak voltam, lapom: 5,2 treff. 5fős asztal. Mindenki megadta a 3EU-t, nem volt emelés. Flopra flush-öm lett. Azonnal potot hívtam az alacsony kicker miatt, melyet 3an megadtak. Ugye az már nem kis pot. Turnre nem jött le még egy treff és full se jött be, így úgy gondoltam újra potot hívok, ezt már csak ketten adták meg. Riverre bejött a full, de a többieknek kevés pénze volt már, illetve akkor volt a pot, hogy bármi történik se dobom el, így terítettem. Mind a ketten megadták. A végeredmény az volt, hogy mind a 3unknak flush-e volt flopra, persze nekem a legalacsonyabb, így a fasz rossz oldalán álltam, persze elég kivédhetetlen parti volt, amivel buktam is így. Rákövetkező azonnali parti. Kisvak vagyok: egyszínű káró j,10. Mindenki dob. Ráemelek nagyvakra 9 EUig. A srác adja. Flop: Újra flopra flushöm lett. Nem akartam hinni a szememnek. Lejött három káró. Végeredmény: emelek fél potot. Gyerek visszaemel 27ig. Azonnal All-int mentem, úgy éreztem set-je van, így döntés elé akartam állítani, vagy bedobja, vagy kifizet. De a srác azonnal lecallolt, nem akartam elhinni, hogy mit mutatott fel: Q,8 káró. Esélyem: 0%. Egymás után buktam flopra flush-el, úgy hogy mindig nálam volt az alacsonyabbik lap, erre ráment jópár ójróm, kb 5perc leforgása alatt.. Szerintetek ideges voltam? Áh, nem. Aztán szerencsére plusszal zártam a napot, köszönhetően egy 13. helyezéssel, illetve a további cash gameben való pazar játékommal.:) Újra megjött a kedvem a játékhoz, játszanék többet élőben is, majd ha lesz időm. Júliusig viszont nem játszok a vizsgákra való tekintettel. Mai nap tanultam, de valami hihetetlenül fájnak a szemeim, és kivannak száradva. Azt hiszem holnap meglocsolom.... 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr3505880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levike 2008.06.06. 01:22:41

akkor most valami virus van ugy latszik.. amit akartam meselni az az volt hogy tegnap elott ulok az asztalnal ereztem a jatekot es egy 100asrol kb 280nall ultem bent amit egy ora leforgasa alatt csinaltam...erre a kovetkezo 3 dolog tortent: 1party: A10 under the gun limpelek..mindenki adja.. flop: AQ6 rainbow faszi elkeseredett fejjel 42 euroval ul a tulsarkon es emel 10etmindenki dobja en csak adom..turn:8 nincs szin..faszi unott fejjel all in..adom! csavo A4 tehat az eselye 5%..veszi a kabiat ha mi volt a river??? 4es! buktam 42 eurot nembaj! 2pot: 3,10,9ket tref nalam piros szinu QJ mindenki check.. turn K treff gerry emel egy 45 euros potra 10et fonok adja en gondoltam csekkolom hogy mi van ugye a sorommal visszatoltam 20ig..Gery dobja fonok adja.. river mimas mint egy Q...check.. check erre a fonok mutat egy J6ot(piros)..Aki nem ertene:nekem 99%om volt nyerni es 1% az osztasra..hat osztottuk..harmadik erre minden penzem elment: 9par nalam preflop Paul emel 7eurot ami remeltem hogy kizarja hogy valaki szarral limpeljen..flop: 3s 2d 2h 49euros potra emelek 15 eurot..Paul (kedvenc lapja a 7,2offsuit)meg egy masik faszi adja turn: 6s na mondom ha nyitott sorral adtak akkor szoptam emelek 35eurot..adja mindketto..szarban a haza..river: Qs checkolok Paul odabasz 40et faszi dobja en hosszas hezitalas utan adom!!! Varom a megfejteseket Paul lapjaira amivel nyert..a helyes valaszt ado egy uveg viszkiben reszesul!!!! (a lapokat teljesen meg kell nevezni...segitsegnek annyit hogy a floppon 12%eselye volt ellenem es ennek a hand-nek neve is van) Nem vicc augusztus 24en dijatadas!! Plusz tegnap reszt vettem egy 950euros potban ahol preflop all in ment 3 jatekos benne en is!!! A hand: Sean emel 15ig Gerry adja en visszabasztam 60ig erre Sean all in 90nel Gerry adja es az under raise miatt nem emelhettem csak adtam a 90 eurot de mint elso beszelo all in blind(vagyis flop elott)meg 285 euroval!!! Erre a kovetkezo tortent: Flop: 10,J,5 rainbow Gerry mar tolta is a lovet...call!!! Sean:AA Nalam:KK Gerry:JJ akkor en mennyire voltam ideges!!! de ezelott nehany partyval meg Gerry emel 15ig mindenki dob en 10es parral visszatoltam 43ig..gondolkodik majd adja!! flop 567 odabasz 75ot majd azt mondja U behind! en dobom mutatom a 10es part erre o a 6os settet!!! Es meg egy Gerrys szerencsere azt fonok bukta: preflop 65euro ketten adjak a fonok emeleset..flop 8alatt rainbow Gerry all in 370 euro..gyerek dobja..fonok adja feldobja QQ part..Gerry AK.. nincs alku..turn A!!!! Szoval ezen a helyen dolgozom es hat nemkeves stressznek vagyok kiteve azaltal hogy otthoni leptekekben igencsak nagy penzeket vesztek es latok veszni olyan szitukban amikor elvileg tobb mint 80 meg 90% lenne a nyeresi esely!!! Na bocs ha valakit is untatnek de ez pokerrajongoknak irtam... A feladvany meg nem vicc!!!De a Whisky-t egyutt isszuk meg!!

stukker 2008.06.06. 02:10:17

Ezt nem lehet pontosan megmondani, két lehetőség van, nem elégséges az információ. De elmondom, hogy mik lehetnek.
Flop: 3s,2d,2h. Nálad: 9,9. Gyerek:Flopnál 12%-a volt.
Ez azt jelenti, hogy 3outja volt, tehát 3 lappal nyerhetett a flopnál a gyerek. Ez azt jelenti, hogy csak az egyik lapja lehetett magasabb a 9esnél, különben több lett volna az esélye. Tekintve, hogy a riverre Q-a jött le, turnre pedig alacsonyabb lap jött le 9esnél ez azt jelenti, hogy a kezében az egyik lap biztosan, hogy q-a volt.
Viszont a flopnál csak 3 outja volt, így nem csatlakozhatott a flopnál a lapokhoz, azaz nem lehetett egyszínű lap a kezébe és nem lehetett sor esélye. Ez csak két lehetőséget enged meg:
Q,7 Q,8 különböző színű. Ez pontosan 12%. Aki nem hiszi, segít a calculátor:
www.cardplayer.com/poker_odds/texas_holdem

stukker 2008.06.06. 04:00:22

ja, igen q,9 is lehet még jut eszembe.

stukker 2008.06.06. 04:07:17

OHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
NEM.
7,3 egyszínű. Black door flush!!!!!!!!
Szupi, szupi. Jameson legyen!!!!!
Tuti ez az!!!!!
Rosszul számoltam a lehetőségekkel.Hehe, ezért jó ez a játék, tudásom mélyebb mint egy katlan a kultúrának újabb pofont adtam.

Levike 2008.06.06. 04:21:00

a turnon mar23% eselye volt! de az nagyon jo hogy a kilencesnel csak egy nagyobb lapja volt!!! hires hand nevvel!!! de igy konnyuu mar

karcsiakirály · http://www.bodybouncer.com 2008.06.06. 09:48:22

sztem tuti kanasztája volt.vagy pedig nagyobb végsebességgel vitte.legvégső esetben ultija volt.de arra tényleg kicsi az esély:)
nekem jó lesz a sör is:)
hájfájv

Levike 2008.06.06. 14:28:05

En teritettem: 4578 erre o hengerurtartalom: 5711!!!! doh!! vesztettem!!

karcsiakirály · http://www.bodybouncer.com 2008.06.06. 16:08:04

:))))))))))
még mindig jobb mintha nála lett volna a fekete péter!

stukker 2008.06.06. 17:15:29

Akkor most a zsírodat verte römivel?

Zsugabubus 2008.06.06. 19:52:49

ugyan ezt akartam irni csak nem engedett kommentelni a buzi lehet hogy ok is benne voltak az osszeeskuvesben?????

Zozibácsi 2008.06.08. 14:04:28

Nekem piros fájerem volt tegnap gyerekek...

Kisebbik Kukac 2008.06.11. 20:36:27

Ha már Bedbít, akkor hadd osszam ezt veled Tomi, nemtom Levi mesélte e.
WSOP freeroll, 2300 ember indult, első 3 seat a Main Eventre + 2500$ költőpénz.
Namármost, laza 7 óra játék után eljutottam az FT-re, akkor sajna egy kisebb bukta után kevés zsetonnal, sikerült átlag fölé verekednem magam egy QQ-val, majd 2 párral később.
Ezek után a következő szörnyűség történt:
1.200.000 az átlagzseton
én 1.600.000 srác 1.700.000.
Nálam JhJc, oké belimpeltem mert variáltam a játékomat... Srác visszaemelt 4vakot, ami így 300.000-é tette a potot az én callommal.
Flop Js9s4h, én checkeltem, fiú betolt 500.000-et, mondom akurva életbe ez meglesz. All-in!!!
Call, terít QhQs.
Turn: Tc
Már akkor álltam, és fogtam a fejem...
River: Kh
És onnantól kezdve 10 perc némaságban ültem...
8th position.
Elestem 12500 doditól bazdmeg.

Gondoltam elmesélem... Tökszopás

tomi 2008.06.12. 16:15:36

hé Szabi, aki 2300-as freerollon idáig eljut, annak már akkora mákja volt sorozatban, hogy ne panaszkodjon ha a végén visszakap egy keveset a sorstól:) persze a legrosszabbkor, de mikor máskor...

kiskukesz · http://www.kukiinireland.blog.hu 2008.06.14. 13:02:59

Elmondom, hogy egy db suckoutom volt a torna közepén JJ vel pusholtam T-hi floppon, miután vki raiselt a floppon, erre ő nagy nehezen megadta QQval riveren lejött a Bubi...
De amúgy viszonylag "deep-stack" volt nem aza bugyuta freeroll fajta... 5000es kezdőzseton... 15 perces vakszintek 10/20 az első, szóval szerintem különösebb mákom nem volt a tornán...
süti beállítások módosítása