Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

BPO Csütörtök

2008.12.05. 14:30 stukker

  Az első nap szerencsére nagyon jól sikerült, 9.-ként zártam a mezőnyt a maradék 30 játékosból. Úgy néz ki hogy holnap olyan 90-100 versenyző között folytatódik a játék, amiből az első 30 játékos lesz fizetve. Tehát a szombati cél a fizetős hely elérése. Nagyon nehéz lesz hiszen nagyon kiegyenlítődött stackek vannak, így hihetgetlenül kell koncentrálni. A taktikám az lesz, hogy a kis zsetonuakat fogom terrorizálni, ha pedig lapom lesz valószínű csak belimpelem, hátha kedvük támad vakot lopni. Nagyon kemény nap volt a tegnapi, hihetetlen fárasztó 10órát ülni és koncentrálni. Nekem zsibbadt mindenem, a végén már a fejem is fájt picit, de összeszedtem magam és kihúztam okosan a maradék másfél órát. Egyébként nagyon szimpik az emberek, egy kettővel nagyon jókat sikerült beszélgetnem az asztaloknál, így én nem mp3at hallgattam meg napdózerbe voltam, hanem csevegtem végig.:) Ami a leglényegesebb a tegnapból, az az, hogy annyian szurkoltok nekem hogy nem tudnám leírni az összes nevet aki ne jelzett volna vmilyen formába. Annyira jól esett, hogy nem is igen tudom leírni szavakkal. Próbáltam utána mindenkivel beszélni vagy írni legalább de a telefonom se bírta a strapát és lemerült. Szóval nagyon szépen köszönöm mindenkinek, és remélem szombaton folytatódik a drukkolás is.:) És itt az interjú amit a verseny közben készítettek velem, nagyon színvonalas lett.:)

 http://www.pokerakademia.com/elo_kozvetites/budapest_poker_open/foverseny_1b_nap/videok/graffits_tamas/  

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr14805932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robika 2008.12.05. 15:50:50

VAN KAJA :):):):):):)
ingyen pia is van?? ha igen akkor hozzal haza belöle!!
Amugy jo kis interju, latszik hogy faradt voltal a vegen! Csak igy tovabb , szoritok!!! üdv

kukiszabi 2008.12.05. 16:10:58

HAJRÁ TOMI! a lényeg hogy buborékban erőszakold szét a shortstackeket, és csak okosan. a limp-3bet nem rossz ötlet, én naon keveset jáccottam élőben, de ez tényleg egy működőképes stratégia volt a közepes játékosok ellen, akik gondolom hemzsegnek a BPO-n. Az interjú nagyon poén, csak hiányzott belőle a csatakiáltásotok :) (pina), persze ez nem az a közeg volt ahova illett volna. Sajna nem tudlak szombaton élőbe figyelni, de ha FT-s leszel 100% hogy engem megtalálsz a szurkolók között!
Még1x grat eddig, de még van dolgod, kurva sok szerencsét kívánok neked!
Na csá

Zozibácsi 2008.12.05. 16:16:09

Jók a mimikáid:)
Jól állsz, tuti meglesz a 30!

Büszke rád a crew!

karcsiakirály · http://www.bodybouncer.com 2008.12.06. 09:47:28

Jók a pogramok!evés ivás!

kukiszabi 2008.12.06. 20:36:21

Tomi beért a fizetős helyre!!!!
És jelenleg kurva jól áll, HAJRÁÁ

ágika 2008.12.06. 22:24:31

grat tomi! még én is szurkoltam : )

kukiszabi 2008.12.06. 22:48:31

Szép volt Tomi!
süti beállítások módosítása