Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Hapci

2008.12.21. 20:23 stukker

  Elég szarul vagyok, rég voltam így megfázva. Ezt mondjuk már tudtam tegnap is, ennek ellenére azért mindenképp bekellett meggyeznem. Most az van bennem, hogy holnap nem iszom sokat, de ismerem magamt annyira, hogy nem fogok tudni ellenállni az ital csábításának. Elég kemény, de legalább jó hetem volt. Vizsgák sikerültek, beadandók jók lettek és tanulni is tudtam végre elég sokat. Csütörtökön aztán a csoporttársakkal mentünk bulizni, azaz először egy kocsmába a Lónyay utcába. Itt elkezdtünk rövidezni meg sörözni, aztán csoporttársak elmentek 9 óra előtt a Morrisons2, de én még nem mertem lemenni, mert nem voltam állapotba. Megígértem hogy utánuk megyek, de más irányt vett az éjszaka. Ezúton is bocsánat tőlük, majd kimagyarázom magam ha tudom. Mestivel italoztunk, aztán jött a terv, hogy menjünk Pankáékhoz, mert ott sok ital maradt még és miután azt elpusztítjuk megyünk bulizni a Morrisonsba. Nos ez a terv kudarcba fulladt, különböző okok miatt. Ott aludtunk Pankáéknál, és reggel kezdődött az afterparty, közös reggeliézés és mindenki irány haza. Zsanett maradt. Minket Zsófi hazavitt Tatára. Estére nem maradt energiám így otthon punnyadtam meg fetrengtem. Szombaton családdal mentünk vásárolni, nekem nem kellett semmi de azért elmentem, aztán végül sikerült pár könyvbe befektetnem. Nem szabad könyvesboltba beereszteni. Ez olyan mint nőknél a Zara vagy a faszomtudja milyen márkás ruciboltok. Este 6 órakor pedig irány a szörf, ahol gyors meggyezésbe lendültünk, amit egy ideig számoltam, olyan 10-12 db lement belőle a helyszínen. Kávéba nem volt semmi különös így inkább aludtam egy picit. Jó, nem emlékszem semmire, de nem igen rémlik,hogy volt valami buli. Majd holnap. Aztán ma reggel arra keltem, hogy nem kapok levegőt és kivagyok száradva. Egy óráig tisztítottam az agyamat, köhögéssel, orrfújással és egyéb speciális módszerekkel. Nem festeném le azokat az anyagokat amik távoztak a létező összes légnyílásomból ugyanis nem voltak túl gusztusosak. Most pedig mindig tüsszentek, meg orrot fújok, amitől piros már az orrom. Ja igen vettem sálat is. Nem is olyan rossz dolog, bár tudom hogy elfogom hagyni.:) Na pihenek holnapra, mert kedvem azért van a bulihoz. Robituszin vagy mi a tököm, lehet az kéne nekem, most hallom a reklámokban. Jó lesz kariajcsinak. Lépek fetrengeni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr4835610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása