Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Nyaralás

2009.03.24. 13:57 stukker

Levi üzenete. Ki mikor hogyan érne rá, jelezzetek. Illetve akinek igénye és kedve van utazni az is jelentkezzen. Az utazás előreláthatólag augusztusban lenne.

Egy dolgot elfelejtettem amig itt voltatok: Beszelgetni a nyaralasrol!!! Egyenlore csak tapogatozom ki akar majd jonni de mar most el kell kezdeni gondolkodni! Nekem van egy jo otletem! Magyarorszagrol kocsival Livorno nevu olasz telepules ami Pisa alatt van es kb 1100km vegig palyan. Autonkent ez a tav kb 300eu retur.Majd itt komp meghozza Corsica csodalatos es festoi szigetere ami kb 20eu per fo(kocsival egyutt retur) majd itt a legszebb tengerpart megkeresese es Campingolas valamint furdes ezerrel!!! szoval utikoltseg 100eu(uzemanyag es kompjegy) a camping kb 8-10 eu/eccaka es marcsak kell egy kocsi vagy ketto attol fugg hanyan megyunk illetve a tavalyi busz ha leszunk annyian!!!!szoval en erre gondoltam! mindenki akit erdekel nezegessen par kepet nezzem terkepet meg utikonyvet neten szerintem kurva jo hely!!! Mondanom sem kell minnel hamarabb osszejon a csapat annal olcsobb lesz a dolog.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr811022360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HorseMatty 2009.03.24. 22:41:19

el kell kezdeni pokerezni:)
Szicília?!

HorseMatty 2009.03.25. 16:40:27

alakul a poker, nem "tomimódra" de szépen lassan:))

HorseMatty 2009.03.25. 16:41:42

Sztem én el tudom vinni a kocsit is, de persze a főnök engedélye kell majd hozzá...viszont egy-egy teletankot tudok biztosítani a shellkártyámmal:)

Kukucs 2009.03.25. 16:56:12

Az zsir lenne haver! Szicilia csak repcsivel lehetsges es ugy nehez mozogni. Korzika egy teljes nap kocsival aztan csak hesszelni kell a tengerparton es a varosok szerintem hasonloan szepek es maga a kornyuezet is hasonlo lehet sziciliahoz. a repjegy meg a taxi vagy busfer arabol akar kijon az utikoltseg siman es nagyobb a mozgasterunk is!

stukker 2009.03.25. 17:13:36

Az út nekem le van tudva egy Whiskyvel, a repülő túl macerás, ott nem hagynak kibontakozni.:)Amúgy sztem ez így remek, egy nap kocsival, nekem már hiányzik, feelingesebb, na meg hagyománya van.

Zsöfi 2009.04.07. 12:12:43

Pang a blogod, embeeeeeer!!!
süti beállítások módosítása