Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Köszönöm

2009.05.07. 15:17 stukker

  Szeretném mindenkinek megköszönni aki írt vagy hívott vagy jelzett annak érdekében, hogy megköszöntSün. Egyaltalán nem várja el az ember senkitől - sajnos én is sokszor elfelejtek köszönteni - de mégis jól esik hogy ennyien gondoltak rám. Eleinte megpróbáltam mindenkinek visszaírni de aztán felhagytam minden reménnyel, szóval ezer bocsánat akinek nem, de egyszerűen nem tudtam. A végén kiváncsiságból összeszámoltam az smseket és 21 db jött ki végösszegnek. Nem skalpokat számoltam, meg ellenőríztem hogy ki írt, ki nem, csak már úgy sokaltam.:) Mosolyogtam egyet és büszkeséggel telítődött pici szívem.:) Egy szó mint száz, nagyon jól esett és köszönöm. Mindenkinek hasonlóakat kívánok.

ui.: Minden sms-nek nagyon örültem, de a legnagyobb ajándékot ezúttal Bandi reprezentálta, azáltal hogy közölte nála van a sapkám.:) Már lemondtam róla.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr651108200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maglóca szépe:) 2009.05.07. 17:19:06

utólag is nagyon boldogot,és meg 5x ennyit....22. voltam:-)

˙tt 2009.05.07. 22:07:02

csak az sms számít Emőke a számolásnál, ne felejtsd. mindenkit már meg sem bír számolni Tata népszerű fiúja :)))) én Mesti blogján írtam stílusosan, azt hittem ez a blog már meghalt ;) ez célzás volt. na pusza mégegyszer, öreg vagy, és okosan az ünnepléssel! :)

m0rrI$ 2009.05.08. 09:27:23

mondtam én h láttam valaki fején a sapkádat a pikantoban, meg hogy valaki ismerös lehetett.
akkor jol "emlékeztem".:Dnapszemüvegem nincsen véletlen a bandinál?:D:D:D

Kukucs 2009.05.16. 07:54:53

Csak elore szeretnek szolni kolok meg a tobbiek is jo ha tudjak hogy nem voltam rendes szabin kb 5 honapja es mostanaban heti 90 orakat dolgozom es nem sok idom van mast csinalni, igyhat hat most haza megyek akkor nagyon fel leszek toltodve partykedvel ami azt jelenti hogy senki nem allithat meg es ezt tamogatando meg egy talicska penzt is hazatolok hozza csak hogy biztosra menjunk!!!!! Ugyhogy kolok te meg en irany az elso vonattal inkabb nyugatra!!!! Lekotesedbol vagy az account-odrol mar penzt most szabadits fel mer ez nagyot fog szolni!!! Minimum megszallunk egy varost!!! Es a Valinak se artana szolni hogy csavarozzon le minden mozdithatot!!!! Komoly karokra lehet szamitani...meg vesztesegekre!!!! Kezitcsokolom!!!

m0rrI$ 2009.05.16. 11:02:03

Vali fel van készitve a Szöszöre is meg rád is.Örült nagyon amikor megtudta, hogy jön Lámpa Levi meg Szeretet Szöszö.
süti beállítások módosítása